Distances Līgums

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "KRZ", reģistrācijas Nr. 40103533381, Juridiskā adrese: Torņa iela 13, Bauska, Latvija, LV-3901, turpmāk – internetveikals – nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un sniedz preces/pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.

1. Vispārīgie noteikumi

Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces/pakalpojumus, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.

2. Pirkumu veikšana

Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem.

Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlēties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.

3. Apmaksas noteikumi

Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes:

- Maksājums ar pārskaitījumu-

Uz jūsu e-pastu un tulītēji mājas lapā būs apskatāms pasūtijums, lūdzu, apmaksājiet pasūtijuma kopējo summu, Kā maksājuma mērķi norādiet pasūtijuma nr. Jūsu pasūtijuma komplektēšana tik uzsākta pēc apmaksas. Uz šī dokumenta pamata tiks sagatavots rēķins un nosūtīts jums kopā ar preci. Neapmaksāts pasūtijums saglabājas aktuāls 72 stundas, pēc tam tas tiek dzēsts un nav aktuāls.

-Maksājums ar bankas starpniecību (Pārskaitījums ar interneta banku), ko nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv , Maksekeskus AS:

Pievienojiet tās maksājumu metodes, kuras izmantos Jūsu internetveikals:

  • Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
  • Igaunijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor
  • Lietuvas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB un Luminor
  • Somijas internetbanku maksājumi: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
  • Visa/Mastercard karšu maksājumi

NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.

Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.

Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

4. Piegādes noteikumi

Preces tiek piegādātas Latvijas teritorijā. Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot:

-        Omniva pakomāti

-        Venipak- piegāde uz adresi

-        Saņemiet tās noliktavā

Piegādes izmaksas norādītās sadaļā “Piegāde un apmaksa”

Piegādes izmaksas tiek parādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces tiek izsūtītas no internetaveikala noliktavas uz  Pircēja norādīto adresi 3 - 5 darba dienu laikā. Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības nosūtīt preces līdz 45 kalendāra dienām, par to informējot klientu.


! Pircējs ir atbildīgs par izvēlēto piegādes veidu, Pārdevējs neuzņemas atbildību par preču bojājumiem ja prece piegādāta ārpus ražotāja norādītajām uzglabāšanas temperatūras. Ekstremālu temperatūru gadijumā pārdevējs rekomendē izņemt preci noliktavā. Pārdevējs norādā ka izvēloties pakomāta pakalpojumus preces uzglabāšanas temperatūra atbildīs āra gaisa temperatūrai.

  • Covid-19 testu uzglabāšanas temperatūra- +4- +30 °C  

  • Sadzīves ķīmija, kosmētika un dezinfekcijas līdzekļi- +5 - +30  °C

5. Atteikuma tiesības

Pircējam (fiziska persona) ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža. (Atkarībā no preces, pircējam var nebūt obligātas atteikuma tiesības, šādā gadījumā iemeslam ir jābūt skaidri norādītam un izskaidrotam). Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.

Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces drīkst izmantot tikai tām paredzētajiem mērķiem, p atērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums, vai, ja tās iepakojums ir būtiski bojāts , internetveikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums jānosūta vai jāiesniedz attiecīgu rakstveida paziņojumu brīvā formā (WORD formātā; PDF formātā), kurā būtu ietverts Pircēja paziņojums par atteikšanos no Līgumanosūtot to uz e-pasta adresi [email protected] 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Ir laba prakse klientam nodrošināt preces atpakaļsūtīšanu bez papildus maksas.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

-        pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;

-        pircējs ir atvēris iepakojumu (piemēram papīra plēves iepakojumu, korķi tīrīšanas šķidrumiem, drošības plobme ir bojāta)

-        ja iegādāta prece, kura iespējams ir atvērta, bet par to nav iespējams pārliecināties, piemēram- dezinfekcijas līdzekļi, kosmētika, kurai nav papildus ražotāja plombes, piemēram nagu lakas, kutikulu eļļas, ķermeņa krēmi, un citas preces.

Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas internetveikalam, atdot Pārdevējam Preces. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā visus no pircēja saņemtos maksājumus pamatojoties uz Distances līgumu.

Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces vai preču atgriešanas apliecinājumu. Ja pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāko internetveikalā piedāvāto sūtījumu veidu, internetveikalam nav pienākums kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas.

Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles.

Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanu no Pircēja, ja internetveikalā norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu kļūdas dēļ.

6. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci

Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem kas radusies 6 mēnešu laikā pēc preču piegādes dienas klientam, vai bijusi piegādes brīdī, ja šāds pieņēmums nav pretrunā ar lietas īpašībām vai trūkumu. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par preču neatbilstību nekavējoties, 2 mēnešu laikā pēc tās konstatēšanas, t.i., jāiesniedz sūdzība. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz [email protected]

Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas .

Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā.

7. Pircēja personas datu apstrāde

Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.

Internetveikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi.

8. Strīdu izšķiršanas kārtība

Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.

Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.

Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.

9.Atlaižu kodi

Medeka.lv ir iespējams izmantot atlaižu kodus.  Atlaides kods ir unikāls burtu un / vai ciparu komplekts, ar kuru jūs varat iegādāties preces ar noteiktu atlaidi vietnē Medeka.lv. Atlaižu kodi ir unikāli un katrs no tiem var sniegt dažāda lieluma atlaidi, kas piemērojama visam sortimentam vai tā daļai, ar atšķirīgu derīguma termiņu un dažādiem lietošanas nosacījumiem. Dažos gadījumos atlaides kods var netikt piemērots, ja netiek sasniegta minimālā pasūtījuma summa.

Kas ar saņemt un izmantot atlaižu kodu Medeka.lv?

Ikviens lietotājs, kurš ir informēts par akciju medeka.lv, piemēram caur tādiem kanāliem kā e-pasta, SMS, telefona sarunas, vai reklāmas akcijām

Kā un kur tiek piemērots atlaides kods un kā to izmantot?

-        Mūsu interneta veikalā Medeka.lv atlasiet vajadzīgos produktus un ielieciet tos grozā.

-        aizpildot informāciju Pirkuma grozā, logā “Atlaides kods” ievadiet kodu un spiediet pogu iesniegt